godnatt

nu blir det puss och godnatt för idag!
imorgon väntas skola för första dagen på typ 2½ månad.
taggad som fan. haha.............
äh, får tagga till alla gymnasiefester och ha jävligt roligt år så kommer detta gå fort & bra! :)
har ju rätt mycket praktik och sen ska jag faktiskt åka bort efter jullovet, hähäää... (a)
så måste plugga jävligt mycket nu i höst så jag inte har någonting efter mig och så att jag får ledigt i två veckor.
men de fixar vi! ;)

IDAG HAR JAG FAN STÄDAT, VARIT PÅ TIPPEN, PANTAT, SOPSORTERAT OCH SKIT MYCKET! wohow va bra vi är, jag och min sister!

påväg hem från mora va de poliskontroll, och jag som hade tänkt köra hem.. haha TUR att jag inte gjorde de!

men nej fan nu måste jag sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0