godmorgon

Nu har jag vaknat.
Jag hatar, verkligen hatar att sova när man är sjuk. fyfan. alltså det gör så ont att andas, och det blir typ värre på natten,  när man vaknar efter någon timme och är hur jävla torr i halsen som hellst. Helt stört, åh! Har blivit värre dessutom nu under natten. bajs på de! ska ju till älvdalen och ha jävligt roligt i helgen, men ja, jag kommer vara sjuk, de känner jag ju redan nu.. men vet inte hur jag ska göra, ska liksom på hockey på fredag, så jag är klar kanske halv tio i mora då, vet inte om jag ska åka upp till dalen då efteråt? eller sova hemma den kvällen och åka upp på lördag eftersom jag jobbar lördag morgon. så det får nog bli så om jag inte får någon som jobbar åt mig :/ och det verkar vara rätt kört, eftersom pappa kunde itne, louise & hanniz är ju uppe i älvdalen, emilia är också i älvdalen + att hon jobbar åt innebandyn lördag morgon, så vem ska jag fråga liksom? ah, vi får helt enkelt se. tror det kommer bli fett kul hur det än blir! :)

om jag inte ska jobba på lördag nu då, då jobbar jag mitt sista pass för sommaren idag! AHHH, how nice?
fast är ju iofs bara 1½ vecka tills vi börjar, haha! Men iaf.. känns som att det kommer vara mycket på jobbet idag, jag orkar inte :( allt blir så mycket jobbigare när man är sjuk.

När jag kommer hem iaf, ska jag ta en varm, lång, skön dusch! sen ska jag smörja in mig med lite BUS, måla naglarna och lite så. (om jag orkar, kanske ändrar mig när jag kommer hem, haha) alltså ni ska veta hur blek jag är för tillfället, det är helt sjukt. haha. guuud!

hur som hellst, mina hallisar (skorna;)) är hur nice som hellst, precis som jag tänkt mig! :D
är skit glad för att dom äntligen kommit!! dom är lite stora, men det gör inget. dom är också lite små på bredden (som kanske några vet har jag cp fötter med typ en knöl som sticker ut bbrevid stortån) haha, det där lät verkligen äckligt, men det är inte så farligt. men det gör ont och det förstör ofta för mig när jag har skor!
men annars är dom kaanon! :D tack älskade syskon, ni är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: matilda

ååh va snygga dom va!!! vill också ha ett par höga :D pussss miss u

2010-08-11 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0