godkväll

hejsan.
jag vill bara först skriva att jag är på gråt humör för tillfället, vet inte riktigt varför. det bara blir så ibland. jag saknar någon, skulle verkligen behöva en kärlek. men man ska inte skynda på med sånt där, det måste väl få ta den tid det tar. men när jag loggar in här så ser jag att min älskade lillasyster emilia har varit in och skrivit, klart tårarna kommer då :') jag älskar dig också! det vet du. (L) du är det bästa jag har ju! (och stenen ja, haha PUSS)

men nu ska jag berätta om min dag, som inte alls har varit gråtig eller så. har haft det jätte mysigt med rebecca typ hela dagen. känns nästan som om vi bor tillsammans, för det är jag som diskar, lagar mat och tar hand om henne! haha. låter som om det är min farmor eller lillasyster som man tar hand om, men icke. hon är faktiskt 16 dagar äldre ;) hihi! men jag tycker det är kul att göra sånt där. så idag gick jag ut och gick först i en timme, sen gick jag ner och åt hos mammi och efter det gick jag till becca då. först kollade vi på tv/pratade/fixade lite. susanne var där också (hennes mamma) och sen åkte vi med henne till banken och fixa nått. sen släppte hon av oss hos rebecca igen så slappa vi lite innan jag diskade och sen fixade maten åt oss. jag är fan bra på att laga mat! hähäää. jag ville ha carbonara (elle va de heter?) men det fanns inge bacon eller riven ost hemma, och det regnade så ville inte gå till affäern, så jag hackade kycklig i småbitar, koka pasta och när det var klart rörde jag ihop det, och hade i ett okokt ägg i det. mjao! hade kryddat kyckligen med taco krydda också, och det blev faktiskt riktigt gott! mihih. sen hade jag bakat en kladdkaka till efterrätt. duktig jag är!

när vi hade ätit maten, kladdkakan och kollat på lite tv somnade både jag och rebecca i varsin soffa och sov tills nästan klockan åtta! haha. så skönt. vid kanske 20 över åtta (?) gick jag hemmåt, var iaf hemma halv nio. följde med pappa till statoil och sen skulle jag egentligen ut och gå med hanniz, men jag var så trött och har så ont i fötterna så orkade inte.. :/ så jag satte mig här ist och blev depp och ledsen.

men nu är jag grymttttt trött!
så ska sova! ska upp 06.45 imorn bitti och åka och jobba tills typ halv tolv, sen blir det mora mwed hanniz, och sen blir det hem en vända sen in till mora igen på hockeeeeeeiiiie!

hoppas ni haft en bra dag!
PUSSSSSSSSSSSS
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0