fredag/lördag

igår kväll blev det mora, va nån "epaträff" hahaaaaa. så töntigt. men jag hade skoj iaf! :)
träffade massa nytt folk osv. kom hem någongång på natten, kommer inte riktigt ihåg om det var vid två eller tre, men jag somnade iaf vid fyra. fick skjuts av en hem som var från Lima, kännde mig dum att han fick lov att åka åt helt fel håll för att jag skulle hem.. men snäll som han va så sa han att det inte var nå problem, tack för de! :)<3
 men som sagt, somnade vid fyra till en film.

idag när jag vaknade hade jag fått ett sms av anii som undrade om jag ville följa med henne & özge och fika. så det gjorde jag. vi träffades vid halv två kanske. jätte mys att träffa dom! :)) fick dock lov att åka hem igen vid tre för jag och hanniz skulle fota. eller ja, hon skulle fota mig. så åkte hem, sminka, fixa kläder, håret osv sen tog vi cyklarna ner på boggas elle va de heter och fota lite där. niiiice. hoppas bilderna blir bra! kommer nog lägga upp några av dom här när dom är klara! :) höh.

KÄNNS SÅ GÖTT ATT MORA NYSS SPÖADE LEKSAND MED 0-3!!
weij!
dock blev de inte att åka dit :( men tagga tills seriepremiären den 15 och hoppas på en skön vinst då också!


nu är jag gryyyymmmmtttt trött och ska nog sova tidigt, (som jag säger jämt -.-) men jag måste faktiskt vända på dygnet, skola på tisdag ju!!

haree bra!
PUSSSSS & KRAAAAM
/matilda


Kommentarer
Postat av: Anii

Så kul att träffa dig igen :)

Borde ses oftare (: <3

2010-08-22 @ 09:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0