fredag, äntligen

efter en halv vecka i skolan är jag redan helt färdig. men ja, nu är de väl bara att jobba på, det går ju ändå rätt fort, eller ja, när man kollar tillbaka i Juni så har det gått jävligt fort även om de känns som evigheter just nu.

iaf, jag slutade tjugo i tolv idag! känns verkligen skönt att jag gör de på fredagar, lider med de andra som går till halv fyra. men sen kommer jag få mindre poäng och ha förmodligen svårare att komma in på högskola senare också.

åt i skolan idag, fyfan va gott de va!! pasta och kyckling sallad, mums! :)
sen åkte jag hem med pappa vid ett, somna nästan med en gång sen sov jag tills halv sju då jag blev väckt av emilia.

nu sitter jag här och väntar på mat! ska bli pasta med kyckling och sås. fan va gott! känner att jag ofta äter kyckling, men de är fan de godaste jag vet tror jag! hehe
sen har mamma och pappa även köpt en stor godispåse till mig, hähä. så det blir hemmakväll ikväll! :)

men nu ropar dom att det är mat, så ska väl gå ner och äta lite!:)

HA EN BRA KVÄLL OCH HELG! PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0