.

skulle ju gå ut hjälpa pappaaa lite, som jag skrev i förra. men icke, när jag gick ut va elina & farbror här så blev lite prat, skrik & skratt med dom som vanligt. haha! jävla cp familj jag har, seriöst! ;)
efter nån timme blev vi hungriga så jag och elina åkte och dela på en pizza. hähä. (a)
sen åkte vi hem, dom hem till sig.
lyckades iaf bestämma hur det blir i helgen nu, och blir ingen hockey för min del.. :/ mjaao.
menmen. taggar helgen nu!! och vid halv två på fredag åker vi upp till dalen, ställer dit husvagn och börjar festen ;) haha! blir nog supernice denna helg om allt går som vi tänkt!

efter pizzan blev det en långprommis med hanniz och mange i nån timme. skönt. började dock spöregna ett tag! haha men mys de åh. gick även förbi rebecca en snabbis för hon kände sig ensam. jätte mys och fint hade hon i lägenheten! :')) iihi (L)

IAF nu ska jag gå och dushca och det jag har tänkt göra hela dagen ;)
sen sova! PUSSSSS OcH KYSS /maaaatilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0