24 augusti

seriöst, fyfan va man blir mer och mer Opepp på allt när det regnar eller är dåligt väder. fyfan.
liksom så mycket roliagare när man går upp på mornarna om det skulle vara sol! eller om man slipper ha en jävla jacka över huvet när man måste springa emellan husen på skolan. urch.

men nu är första dagen i tvåan klar iaf ;)
samling i aulan, rektorn snacka lite, sen samling i klassrummet, fick fika & schemana typ sen sluta =) niiiice.

eftersom jag inte ska läsa varken engelska B eller matte B så har jag lite annat schema än de andra.
hade från en början sovmorgon både Onsdag & Torsdag, de andra bara Onsdag. men schemat blev ändrat redan nu, så jag har ingen sovmorgon på Torsdag jag heller, men slutar ist TJUGO I TOLV på Fredagar, medans de andra slutar halv fyra. SÅ JÄVLA VÄRT ATT INTE HA SOVMORGON!! för vem vill gå till halv fyra på en fredag? inte jag iaf! :) så de va jävligt skönt.

skulle egentligen följa med dragge ner på stan idag och handla lite block och sånt nödvändigt, men efter två timmar i skolan hade jag feber och sjukt mycket huvevärk, plus att det spöregna, så jag hoppade de.. får ta mig dit i morgon ist, även om det skulle regna då också.. men emilia får följa med mig efter skolan. tog en alvedon för nån timme sen så nu har iaf febern gått ner, men mitt huve sprängs snart. urch. men jag får inte vara sjuk och hemma från skolan så mycket nu för då kommer jag aldrig få ledigt i vinter!! :o så bara att bita ihop! ;)

imorgon börjar jag klockan tolv, kueel att bussen går tjugo i tio(!!) förr gick den iaf tio, men nej nu har de ändrat! :( åhhhhh. så typiskt! men imorn åker vi med den bussen iaf för vi ska fixa lite grann med syon, försöka byta indeviduelltval och lite så. hehe, sen har jag två lektioner, sen somsagt blir det stan!

hörs senare kanske.
PUSS


åh, sommar med mina brudar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0