23/8

vaknade vid tolv idag. inte så bra, med tanke på att jag inte alls kommer kunna somna ikväll, och förmodligen fösova mig imorn.. skulle vara så typiskt mig. men nej, kom på nu när jag skriver att jag fan börjar tolv! haha kung de! dock kommer jag väl få lov att ta bussen som går tio ändå.. om inte nån söt förälder kan skjutsa oss ;)

iaf, har precis ätit frukost med johanna och nu ska vi städa.
har lovat henne att hjälpa na. så vi kommer röja lite här på övervårningen där både mitt & mayas "rum" står, haha. nä men våra grejer som vi har haft i de gamla rummen står där. ingen av oss har brytt oss om att ta in de i våra nya rum när vi gjorde om. så ska väl slänga hälften och så. ska också sopsortera och vara duktiga, alltså åka med typ plast, papper, glas och va de nu är man sorterar till återvinningsstationen! hör ni hur jävla bra vi är? haha så vuxna och duttiga! ;) ska även panta som jag hatar, för jag tycker de är så pinsamt, haha! vet inte varför, jag bara tycker det?!

om vi blir klara i tid ska jag höra med pappa om vi kan åka in till jysk eller nått och köpa mig en ny garderob. men kommer förmodligen inte hinna de idag, han jobbar väl antar jag. men ska se om de blir någe.

emilia börjar gymnasiet idag, och jag kommer så jävla väl ihåg hur det va när jag börja. gud va nervös jag var! haha. helt sjukt. men det var ändå sååå spännande, men massa nya människor, nyklass, ny skola osv osv.
jag tror att första året går på pass fort bara för att allt är så nytt liksom. men jag vet inte, jag hoppas verkligen att andra året också går fort nu!!

REBECCA ÄR SJUK OCH JAG HATAR HENNE FÖR DET! :(
krya på dig älskling, hoppas du blir frille tills imorn! (L)

nej nu måste jag börja innan hanniz kommer in och skriker på mig ;)
hihi PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0