igår kväll

började bra igår, kvällen va väl sådär med tanke på att vi bor i sveriges tråkigaste håla där de aldrig händer nå. men med lika alkohol i kroppen så hade vi roligare än vad vi skulle haft utan gissar jag. dock slutade kvällen rätt tidigt, nästan somnade i cribbes bil vid halv ett, men de berodde nog mest på att vi började dricka vid halv tre. blev avsläppt på tomtebo vid halv två då jag av någon anledning fyllde badkaret med vatten, hämtade en risifrutti och avslutade kvällen med lite bad och kvällsmat. haha!

mora vann iaf med 2-5, om nån har missat.
nu ska jag väl snart lägga mig. vet inte vilken tid jag börjar imorn, har inte träffat mamma nå idag, men tippar på nio så.

puss

Kommentarer
Postat av: JW

Öjjeeee.... GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!! :)

2011-03-14 @ 07:55:33
URL: http://dagobah.net/flash/pope.swf
Postat av: matilda

Taaaaackar! :))

Vem är du? haha

2011-03-14 @ 16:33:00
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0