OXEN?

Hej. Idag är det torsdag och jag var i skolan till ett. Slutar egentligen kvart i fyra men mådde inge bra så åkte hem. Hade turism och svenska endast. Fast en håltimme som alltid emellan. Jaja, jag hade fruktansvärt ont i huvet och mådde illa så när jag kom hem satt jag här en sväng, men sen gick jag och la mig. Och sov tills för en timme sen. BRA MATILDA! Nu kommr du kunna somna om en timme när du borde egentligen :')...
Betyder att jag har sovit bort hela dagen. Jag hade behövt duscha osv, men nä.

Jaja, imorn är det fredag iaf. Skönt!

Btw, har ni sett??? NYA STJÄRNTECKEN!! Vafan är de för skit då? Eller alltså jag som är, eller var tvilling är OXEN nu.. Tycker de är jättekonstigt. Ja kommer då se mig själv som tvilling. Oxen låter konstigt. :( Tänk folk som har tatuerat in sitt stjärntecken? Guuud. De här gjorde att jag blev lite förvirrad. Här är en länk med varför och vilket stjärntecken du har nu, om du har missat de.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0