15 oktober

försov mig imorse, igen..
nu är det två veckor kvar av skolan, sen är det höstlov, sen har jag praktik i 3 veckor. det betyder att jag blir borta från skolan och alla prov i en månad, det ska bli verkligen underbart! när vi kommer tillbaka är det typ 3-4 veckor kvar innan jullov, sen åker jag jag thailand. shiiit va fort de går..
iaf så vaknade jag halv nio, ist för kvart i sex. ja, så fick be pappi skjutsa mig, så va inne till tjugo över nio och då va de en föreläsning om sex och könsroller, riktigt duktig va han som föreläste! :) sen va de taaaacoooooo (L) sen åkte jag hem. alltså har jag inte haft några lektioner idag. onödigt att jag åkte till skolan kanske ni tycker, men jag har så dålig närvaro för tillfället, och de va obligatoriskt att gå på föreläsningen, och jag trodde även innan att den skulle vara bra, och dessutom va de min favvomat i skolan, så whay not? nu ska jag duscha, eftersom jag inte hann de imorse, sen ska jag kanske sova lite, kanske blir mora en sväng, sen ska jag nog jobba.
ska fixa in en gaderob i mitt rum idag också, om jag orkar, annars fårse bli en annan dag under helgen.
ihi

ha de bra!
puss och trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0